خیرین سلامت
خیرین سلامت
tums

لیست تجهیزات مورد نیاز جهت اعلام به خیرین

2

نام

علت نیاز

تعداد

برند

مبلغ

1

ترالی اورژانس

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

10

صنایع رحیمی

000/000/200

2

تب سنج دیجیتال

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

30

rossmax

000/000/900

3

دستگاه جرم گیری دندان پزشکی

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

10

woodpecker

000/000/500

4

دستگاه لایت کیور دندان پزشکی

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

10

DTE و Woodpecker

000/000/400

5

دستگاه آمالگاماتور دندان پزشکی

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

10

فراز مهر اصفهان

000/000/600

6

مانومتر کپسول اکسیژن

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

20

سینا توان جم

000/000/200

7

فشارسنج عقربه ای بزرگسال

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

20

Wellch allyne و hiene

000/000/600

8

قلم جرمگیری

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

10

DTE همراه یونیت فخر سینا

000/000/200

9

ساکشن تک شیشه

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

10

صاایران

000/000/700

10

ست اتوسکوپ و آفتالموسکوپ

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

10

Wellch allyne و hiene

000/000/600

11

انکوباتور نوزاد

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

2

توسان

000/000/200

12

کات نوزاد

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

2

برندی ندارد

000/000/100

13

کپسول اکسیژن با ترالی حمل و مانومتر

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

5

-

000/000/50

14

میز قدسنج دار نوزاد

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

5

بردیا طب

000/000/000/1

15

گوشی معاینه اطفال

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

30

-

000/000/300

16

دستگاه الکتروکاردیو گراف

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

5

داهیان پزشکی پیشرو

000/000/600

17

اتوکلاو پزشکی

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

10

مبنا طب یا فراز مهر اصفهان

000/000/000/6

18

وارمر نوزاد یا تخت احیا نوزاد

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

1

حامی نوزاد

000/000/30

19

سونی کید جیبی

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

2

jumper

000/000/100

20

اتوآنالایزر آزمایشگاهی

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

1

mindray

000/000/000/9

21

میکروسکوپ آزمایشگاهی

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

3

-

 

22

سل کانتر آزمایشگاهی

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

1

sysmex

000/000/500/3

23

دستگاه الکتروشوک

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

1

نیهون کدن

000/000/900/1

 

اتوکلاو امحا زباله

عدم وجود تجهیز در مراکز خدمات جامع سلامت

1

 برند هپاسکو

000/000/000/3

 

  • تاریخ انتشار : 1404/03/06 - 08:17
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم اندیشی مدیریت خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف تقویت ساختار و راهبردهای مدیریت خیرین

در نشست هم اندیشی مجموعه مدیریت خیرین سلامت دانشگاه با دکتر حسن حمزه زاده، بر ضرورت ساختارمندی فعالیت های خیرین سلامت و بهره گیری از تجربیات میدانی برای ارتقای مشارکت های مردمی در دانشگاه تأکید شد.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران; نشست هم‌اندیشی با هدف تقویت ساختار و راهبردهای مدیریت خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران، روز دوشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۴ با حضور دکتر حسن تأمینی مدیریت خیرین سلامت، اعضای مجموعه و دکتر حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران بیمارستان شریعتی، در دفتر مدیریت خیرین سلامت دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر حسن تأمینی با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند دکتر حسن حمزه‌زاده در عرصه حمایت از بیماران و جذب مشارکت‌های مردمی، ضمن تأکید بر ضرورت ساختارمند شدن فعالیت‌های خیرین در سطح دانشگاه، خواستار انتقال تجربیات ارزشمند وی به مجموعه دانشگاه شد.

دکتر حسن حمزه‌زاده در سخنانی، ضمن تشریح فعالیت‌ها و مسیر شکل‌گیری انجمن حمایت از بیماران در بیمارستان شریعتی، ۲ پیشنهاد کلیدی مطرح نمود: نخست، راه‌اندازی بنیاد حامیان دانشگاه با هدف ایجاد یک نهاد مرکزی برای ساماندهی مشارکت‌های مردمی؛ دوم، تشکیل انجمن‌های حمایت از بیماران در تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی برای پوشش‌دهی مناسب‌تر نیازهای بیماران و تسهیل ارتباط با خیرین. وی همچنین اشاره کرد که فرآیند تصویب و تأسیس بنیاد حامیان به سرانجام رسیده و اقدامات اجرایی آن در دست پیگیری است. 

در ادامه نشست، مدیریت خیرین سلامت با تأکید بر ضرورت تربیت نیروهای توانمند، همدل و متعهد برای تعامل مؤثر با خیرین و حفظ و تقویت ارتباطات پایدار با آنان، از دکتر حمزه‌زاده خواست تا با بهره‌گیری از تجربیات ارزنده سال‌های فعالیت خود، راهکارهایی عملی و اثربخش را در این زمینه با همکاران به اشتراک بگذارد.

دکتر حسن حمزه‌زاده در پاسخ، رمز موفقیت در ارتباط با خیرین را «اعتمادسازی، شفافیت در عملکرد، توجه به کرامت خیرین و ایجاد حس تعلق در خیرین نسبت به مراکز درمانی» دانست و افزود که توسعه این فرهنگ نیازمند آموزش، انگیزش و ساختارسازی درون‌سازمانی است.

 

  • کد خبر : 298508
مدیر سایت
تهیه کننده:

مدیر سایت

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کمک آنلاین
از من بپرسید ...