خیرین سلامت
خیرین سلامت
tums
لیست پروژه ها،تجهیزات و اصلاحات مورد نیاز بیمارستان روزبه
ردیف شرح متراژ/تعداد قیمت (ریال)
1 تکمیل سیستم اعلان حریق و پنل مرکزی آدرس پذیر 1 2,500,000,000
2 تکمیل مخزن آب مصرف و لوله کشی آتش نشانی 1 1,200,000,000
3 خرید ونصب سختی گیر به ظرفیت 450000 گرین 2 500,000,000
4 ساخت مخزن اکسیژن  1 1,200,000,000
5 تعویض و اصلاح تابلوهای چنچ اور و بانک خازن و منبع ذخیره گازوئیل 1 4,500,000,000
6 تجهیز سلف و پاویونها و پژوهشکده 1500 70,000,000,000
7 بازسازی کامل درمانگاه بزرگسال و اطفال 500 10,000,000,000
8 اصلاح لوله کشی سرد و گرم و کلکتورها در موتور خانه  2 500,000,000
9 تکمیل چاه های ارت و تکمیل سیستم ارت مرکزی  5 700,000,000
10 بازسازی نمای ساختمانهای قدیمی - 1,000,000,000
11 بازسازی سرویس داخل حیاط  1 300,000,000
12 خرید هواساز به ظرفیت های مختلف و انجام کانال کشی های مربوطه 2 1,280,000,000
13 اصلاح کانال کشی و سیستم تهویه در بخش ها 60 180,000,000
14 خریداری نیمکت انتظارومیزوصندلی و. 35 600,000,000
15 اصلاح پنجره های بخش های بستری 120 2,160,000,000
16 خرید  منبع کویلی ایستاده جهت موتورخانه اصلی به ظرفیت 2500 لیتر 2 350,000,000
17 خرید دیگ آبگرم جهت موتورخانه به ظرفیت 500000 کیلو کالری  4 1,600,000,000
18 خرید ایر واشر  به ظرفیت cfm8000 و انجام کانال کشی مربوطه 1 500,000,000
19 تعویض رادیاتورهای فرسوده در بخش ها و اصلاح لوله کشی های گرمایشی 90 1,000,000,000
20 خرید مشعل دو گانه سوز 7 700,000,000
21 خرید پمپ جهت موتورخانه 120 -58   متر مکعب در ساعت و... 2 200,000,000
22 اصلاح کانال کشی و سیستم تهویه در بخش ها 60 180,000,000
23 عایق کاری لوله ها و منابع آبگرم در موتورخانه ها 2 300,000,000
24 تعویض شیر فلکه ها ،صافی ها ، لرزه گیر و ... در موتورخانه ها 2 300,000,000
25 تعویض تابلو فشار ضعیف پست برق و کابل کشی های مربوطه 1 4,000,000,000
26 بازسازی تابلوهای برق در اتاق برق و تعویض سیم کشی های مربوطه 1 1,000,000,000
27 بازسازی تابلوهای برق بخش ها و تعویض سیم کشی ها و کابل کشی های مربوطه 15 1,200,000,000
28 خرید خشک کن 50 کیلو گرمی 2 600,000,000
29 خرید ماشین آبگیر40 کیلو گرمی 2 400,000,000
30 خرید ماشین ابگیر 20 کیلو گرمی 1 200,000,000
31 خرید دیگ بخار 500 کیلو کالری و پمپ مربوطه 1 800,000,000
       

 

  • تاریخ انتشار : 1400/11/06 - 10:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 385
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

کارگاه مدیریت نیروهای داوطلب

کارگاه مدیریت نیروهای داوطلب ویژه سازمان های مردم نهاد برگزار شد

به گزارش مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه ، کارگاه مدیریت نیروهای داوطلب روز سه شنبه 5 بهمن1400 با حضور بیش از 40 سازمان مردم نهاد، داوطلبین و کارشناسان مشارکت مردمی در سالن ستاد دانشگاه برگزار شد.

این کارگاه با تدریس آقای دکتر آیدین مهدی زاده و خانم دکتر عظیمی از مدرسان سازمان های مردم نهاد برگزار شد. در این نشست ضمن بیان پیشینه داوطلبان و اینکه اصولا عنوان داوطلب به چه کسی تعلق میگیرد، از فضای داوطلبی و چگونگی جذب و مدیریت افراد داوطلب در سازمان های مختلف صحبت به میان آمد .

دکتر مهدی زاده متذکر شد اگر نیروهای جذب شده به صورت داوطلب مدیریت نشوند و کار و فضای داوطلبی مشخص نباشد نمی توان بهره کافی از این نیروها را برد. انتظار ما از داوطلبین باید مشخص باشد .امور واگذار شده به داوطلب باید چالش برانگیزباشد و داوطلب احساس مسئولیت کند .

وی افزود داوطلب باید روی کاری که انجام می دهد مسئولیت پذیرباشد و کنترل داشته باشد .همچنین تاکید کرد که داوطلبین معمولا کارهای اجرایی را بیشتر از کارهای پشت میزی و گزارش دهی دوست داند .البته طیف کار داوطلبین بسیار گسترده است آنها به خوبی می توانند در فضاهای مختلف فرهنگی ، هنری، آموزش ، بهداشت و حتی حوزوی با توجه به توانایی های خود ایفای نقش کنند.

دکتر عظیمی نیز در بخشی از سخنان خود خاطرنشان کرد که سازمانی که کار داوطلبانه انجام می دهد باید چارت سازمانی افقی داشته باشد .یعنی داوطلبین با مدیران خود راحت ارتباط داشته باشند .داوطلب در کار خود به سهولت بتواند همیاری و همکاری مدیران را داشته باشد .

همچنین علاوه بر جذب داوطلب باید سازمان در راستای اهداف خود آموزش های لازم را گذرانده باشد .هر داوطلبی که وارد سازمان می شود یکسری اهداف هم با خود به سازمان می اورد که باید با اهداف خود سازمان همسو باشد .

دکتر عظیمی از ویژگیهای کار داوطلبانه با اختیار بودن افراد و حضوربدون اجبار اشاره کرد و گفت :کار داوطلبانه به نفع جامعه و نهایت به نفع خود فرد است .طوری که تقویت کننده حس تعلق داوطلب خواهد بود .

دکتر عظیمی ضمن اشاره به انواع مختلف داوطلب و اهمیت حضور انها در برنامه های مختلف مثل سیل و زلزله و ...تاکید کرد که مدیریت کردن این افراد از جذب ایشان پر اهمیت تر است چراکه عدم رسیدگی به انها اثر عکس در سازمان خواهد داشت.

در پایان این نشست دکتر مهدی زاده تاکید کرد که زمانی که کار داوطلبین در سازمانی به پایان می رسد باید به صورت حضوری پایان کار را به داوطلب توجیه و از خدمات ایشان به نحو شایسته تقدیر کرد.

خبر: باقرزاده

  • گروه خبری : اخبار خیرین,اخبار سایت
  • کد خبر : 206374
کلمات کلیدی
مدیر سایت
تهیه کننده:

مدیر سایت

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کمک آنلاین
از من بپرسید ...