خیرین سلامت
خیرین سلامت
tums

بروز رسانی سیستم های کامپیوتری دانشکده

بروز رسانی سیستم های کامپیوتری دانشکده

 

قیمت تمام شده : 20000000

سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق

قیمت تمام شده : 10000000000

لیست نیازسنجی دانشکده داروسازی1401

قیمت تمام شده :

نیازسنجی دانشکده داروسازی

گاهی یک دارو جان یکنفر را نجات می دهد و گاهی چند دارو و گاهی چندین دارو.گاهی نیازه فرزندان من و شما آموزش ببینند تا داروها را بشناسند و در درمان بیماران کمک کنند،خیلی هاشون هم به دنبال کشف داروهای جدیدند تا بیماران بیشتری درمان شوند و به کشورهای دیگر برای واردات دارو، وابسته نباشیم.

میان همه مزایایی که تحصیل یک دانشجو دارد،ممکنه ضعف هایی در ساختمان محل تحصیل دانشجو باشد که او را در رسیدن به هدف ، با موانعی مواجه کند.گاهی ممکنه یک وسیله برای آزمایش بخواهند و  در حال حاضر وجود ندارد.

گاهی فضای کلاس آموزشی اش در خور و شایسته نیست.حتی گاهی تهویه مناسب در آزمایشگاهها نیست و همکاران نیز در معرض آلودگی های زیست محیطی قرار می گیرند.همه مقدمات برای این بود که بگوییم خیلی هایمان در همین کلاس ها،آزمایشگاهها درس خواندیم،یاد گرفتیم و دکتر داروساز شدیم.خیلی از دانشجویان قدیمی شاید ایران نباشند و شاید هم فرزندانشان ایران نباشند.اما دلشان میخواهد که ایران همیشه سرافراز بماند.

می دانم همچنان دلتان میخواهد همان شور و شعف دوره جوانی تان بازگردد ،دوره تحصیل و دانشگاه..خاطرات و لبخندها.

زیبایی لحظاتی که از پله ها می دویدیم تا به کلاس استاد برسیم و بیاموزیم که چگونه دارویی برای التیام چه دردی مناسب است.حالا دانشکده کمی درد دارد.باید بدنه اش درمان شود تا حال دانشجویان خوب شوند.

ما تک تک این دردها را نوشتیم تا شاید درمان یکی از دردهایش شود و حالش خوب شود.

/uploads/229/2023/Nov/07/لیست دستگاههای تعمیری و برآورد هزینه (1)_1.docx

/uploads/229/2023/Nov/07/adc09edd-6216-457f-8648-0efa0ab4cffb (1)_1.pdf

 

قیمت تمام شده :

کمک آنلاین
از من بپرسید ...